РОЛЬ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ФОРМУВАННІ ПРИРОДНИЧО-НАУКО ВОЇ ТА МАТЕМАТИЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ ПРИ ВИКЛАДАННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ СТУДЕНТАМ НЕМАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

  • В. І. Лисенко Херсонський державний морський інститут

Abstract

У статті розкрито складові компоненти вміння застосовувати одержані знання при розв’язанні задач міжпредметного характеру та задач, пов’язаних із життєвими ситуаціями (на прикладі теми «ПОХІДНА ФУНКЦІЇ»).

 

The article shows the component parts skills to apply this knowledge in solving problems of interdisciplinary nature and challenges of life situations (for example, the theme of «derivative»).

References

Берман В.П. Совершенствование обучения математике в среднем профтехучилище на межпредметной основе: автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Киев, 1984.

Дюженкова Л.І., Дюженкова О.Ю., Михалін Г.О. Вища математика. Приклади і задачі: посібник. – К.: Видавничий центр «Академія», 2003. – 624 с.

Зверев И.Д. Межпредметные связи в современной школе / И.Д. Зверев, Н. Максимова. – М.: Педагогика, 1981. – 160 с.

Клепко В.Ю., Голець В.Л. Вища математика в прикладах і задачах: навчальний посібник. – 2-е вид., перероблене та доповнене. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 600 с.

Цыбульская Г.Н. Связь обучения математике с производительным трудом в средних профтехучилищах: автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Киев, 1982.

[Электронный ресурс]. – Режим доступу: www.centeroko.ru.
Published
2010-12-30