МЕТОДОЛОГИЧЕСКОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ ЭЛЕМЕНТОВ ЭНЕРГЕТИЧЕСКИХ УСТАНОВОК С ТЕРМОХИМИЧЕСКОЙ РЕГЕНЕРАЦИЕЙ СБРОСНОГО ТЕПЛА

  • О. К. Чередниченко Національний університет кораблебудування імені адмірала С. О. Макарова, м. Миколаїв https://orcid.org/0000-0001-8746-9132
Ключові слова: експериментальне дослідження, критерій, газотурбінний двигун, термохімічна регенерація тепла, декомпозиція, інкапсуляція

Анотація

У даній статті обговорюються методологічні аспекти експериментальних досліджень при оцінці ефективності застосування термохімічної регенерації скидного тепла в енергетичних комплексах. Основною метою даної роботи є розробка методології комплексного експериментального дослідження параметрів і показників енергетичних установок при перевірці адекватності розроблених математичних моделей. У статті узагальнені завдання та сформульовані етапи комплексного експериментального дослідження параметрів енергетичної установки. Запропоновано застосувати принцип багаторівневої декомпозиції у сполученні з інкапсуляцією при експериментальному дослідженні. Наведено приклад реалізації даного принципу при експериментальному дослідженні характеристик комбінованої дизель-газотурбінної установки з термохімічною регенерацією скидного тепла. Дано характеристики експериментальних стендів і комп’ютеризованої системи вимірювань параметрів.

Посилання

1. Gilmiyarov, E. B. (2006). Mnogokriterialnyiy podhod k vyiboru sudovoy energeticheskoy ustanovki. Vestnik MGTU, 3, 502-513.
2. Cherednichenko, A. K. (2010). Kriterii vyibora sostava ustanovki mobilnogo energokompleksa. MOTROL, 12A, 7-14
3. Energy Efficiency related Rules and Regulations – EEDI and Ship Design. EEDI and other EEE Rules and Regulations (2014). laradi.fi. Retrieved from http://laradi.fi/images/ files/syyspaivat_2014/Deltamarin_Elg_EE_Rules_and_ Regulations_-_EEDI.pdf
4. Cherednichenko, A. K. (2016). Kompleksnoe issledovanie effektivnosti sudovyih energeticheskih ustanovok gazovozov LNG s termohimicheskoy regeneratsiey tepla. Problemi ekologii ta energozberezhennya v sudnobuduvanni . IX Mizhnarodna nauk.-tech. konf. www.nuos.edu.ua Retrieved from conference.nuos.edu.ua/catalog/files/lectures/36342.pdf
5. Cherednichenko, O. (2015). Analysis of efficiency of diesel-gas turbine power plant with thermochemical heat recovery. MOTROL, vol. 17, 25–28
6. Timoshevskij, B.G., Tkach, M.R . (2011).Motornye topliva iz polimernogo syr'ja : proizvodstvo i primenenie. Kiev. Den' pechati.
7. Timoshevskij, B.G., Tkach, M.R., Mitrofanov O.S. (2013). Eksperimentalnoe issledovanie osobennostey rabotyi iskrovogo DVS s sistemoy termohimicheskoy parovoy konversii bioetanola. MOTROL, vol. 15, 157–163
8. Timoshevskij, B.G., Tkach, M.R., Proskurin A.Y. (2011). Effektivnost termohimicheskoy konversii uglevodorodnyih topliv primenyaemyih v DVS. Visnik NUK, 3, 36-42.
9. Timoshevskij, B.G., Tkach, M.R., Mitrofanov O.S. (2011). Eksperymentalne doslidzhennia parametriv porshnevoho DVZ iz systemoiu termokhimichnoi konversii bioetanolu. DVS, 2, 3-8.
10. Gaspar H. M., Ross A., Rhodes D.H., Erikstad S. O. (2012). Handling Complexity Aspects in Conceptual Ship Design. Int'l Maritime Design Conference, Glasgow, UK, June. 11. Erikstad, S.O., Solem, S., Fagerholt, K. (2011). A Ship Design and Deployment Model for Non-Transport Vessels. Ship Technology Research, vol 58, 132-141.
12. Popyirin L. S. (1978). Matematicheskoe modelirovanie i optimizatsiya teplo-energeticheskih ustanovok . Moskva : Energiya.
Опубліковано
2016-07-23