ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСІВ «ГЛОБАЛЬНИЙ МОРСЬКИЙ ЗВ’ЯЗОК ДЛЯ ПОШУКУ ТА РЯТУВАННЯ» ТА «ЕКСПЛУАТАЦІЯ СУДНОВИХ СИСТЕМ РАДІО ТА СУПУТНИКОВОГО ЗВ’ЯЗКУ»

  • Д. Г. Круглий Херсонська державна морська академія
Ключові слова: компетентнісний підхід, компетенції, інноваційні освітні технології

Анотація

Ефективність реалізації компетентнісного підходу забезпечується рішенням сукупних задач, головними з яких є мотивація особистісного та професійного розвитку курсанта, формування у нього компетенцій щодо професіональної діяльності в морській галузі. Проблеми компетентності спеціалістів у морської галузі сьогодні постають найгостріше, тому підвищення конкурентноспроможності молодих спеціалістів пов’язано з втіленням компетентністного підходу у професійній підготовці. Метою статті є використання новітніх освітніх технологій для реалізації компетентнісного підходу при вивченні курсів «Глобальний морський зв’язок для пошуку та рятування» й «Експлуатація суднових систем радіо та супутникового зв’язку». У статті запропоновано використання новітніх освітніх технологій для реалізації компетентнісного підходу при вивченні курсів «Глобальний морський зв’язок для пошуку та рятування» й «Експлуатація суднових систем радіо та супутникового зв’язку». У статті доведена необхідність використання новітніх технологій для ефективної підготовки спеціалістів морської галузі, на основі компетентнісного підходу, з дисциплін «Глобальний морський зв’язок для пошуку та рятування» й «Експлуатація суднових систем радіо та супутникового зв’язку».

Посилання

Закон України «Про вищу освіту» // Урядовий кур’єр. – 13.08.2014. – № 146.

Devisilov V. A. Standards of Higher Professionsl Education of Competence format – the structure and content / V. A. Devisilov // Higher education today. – 2008. – № 9.

Зимняя И. А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании / И. А. Зимняя – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004.

Bloom B. S., Engelhart M. D., Furst E. J., Hill W. H.; Krathwohl D. R. Tax onomy of educational objectives : The classification of educational goals. Handbook I: Cognitive domain. – New York : David McKay Company, 1956.

Коркин А. М. Особенности инженерного образования морских радиоспециалистов / А. М. Коркин // Известия Балтийской государственной академии рыбопромыслового флога. – 2013. – № 2/24. – С.107-120.

Кудрявцев Т. В. Психология технического мышления / Т. В. Кудрявцев. – М. : Педагогика, 1975. – 303 с.

Рогинский В. М. Азбука педагогического вуза : пособие для начинающих преподавателей технического вуза / В. М. Рогинский. – М. : Высшая школа, 1990. – 112 с.

Мелецинек А. Инженерная педагогика / А. Мелецинек. – М. : МАДИ (ТУ), 1998. – 185 с.

Басова Н. В. Педагогика и практическая психология / Н. В. Басова. – Ростов-на-Дону : Феникс, 1999.

Опубліковано
2015-08-26