ВИЗНАЧЕННЯ ВПЛИВУ ФУНКЦІЇ ТЯЖІННЯ НА ПОКАЗНИКИ КІЛЬКОСТІ ПАСАЖИРОМІСЦЬ

  • І. Є. Іванов Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова https://orcid.org/0000-0002-4991-7755
Ключові слова: маршрутна мережа, транспортна робота, рухливість, номінальна місткість

Анотація

У статті розглядається врахування змін функцій тяжіння на розподіл загальної кількості пасажиромісць. Розроблено модель спільного функціонування маршрутів міського пасажирського транспорту. У результаті математичного моделювання визначено зміни загальної кількості пасажиромісць для різних місткостей транспортних засобів та їх відсоткове співвідношення, а також отримано закономірності зміни кількості пасажиромісць (для різних номінальних місткостей) залежно від функції тяжіння.

Посилання

1. Spirin, I. (2003). Organization and management of passenger road transport. Moscow: Academy, 400.
2. Rao, D. P., Murthy, K. S. (1997). Urban passenger transportation. Inter-India Publications, 416.
3. Dolya, V. (2011). Passenger traffic. Kharkiv: Publisher «Fort», 507.
4. Hensher, D. (2007). Bus Transport: Economics, Policy and Planning. Elsevier, 538.
5. Hutchinson, B. G. (1974). Principles of urban transport systems planning. McGraw-Hill, 444.
6. Murray, A. (2001). Strategic analysis of public transport coverage. Socio-economic planning sciences, № 35, 175-188.
7. Stewart, N. F. (1990). The Gravity Model in Transportation Analysis: Theory and Extensionses. Fifth Street, 226.
8. Simpson, B. J. (2003). Urban public transport today. E&FN Spon, 222.
9. Iles, R. (2005). Public Transport in Developing Countries. Еlsevier, 478.
10. ed. Mirotin, L. (2003). Logistics: public passenger transport. Moscow: Exam, 224.
11. Ignatenko, A., Maruny`ch, V. (1998). Organization of bus transportation in cities. Kyiv: UTU, 196.
Опубліковано
2016-07-23