ПОВЫШЕНИЕ ЭФФЕКТИВНОСТИ ЭКСПЛУАТАЦИИ СУДОВЫХ ДИЗЕЛЬНЫХ ЭНЕРГЕТИЧЕСКИХ УСТАНОВОК

  • І. В. Худяков Херсонська державна морська академія, м. Херсон https://orcid.org/0000-0002-8900-7879
  • М. Ю. Амелін Херсонська державна морська академія, м. Херсон
  • Г. В. Рудакова Херсонський національний технічний університет, м. Херсон https://orcid.org/0000-0002-8053-4218
Ключові слова: дизельна енергетична установка, оптимальний режим роботи, оперативне управління, швидкість судна, судновий двигун

Анотація

У статті розглядається можливість оптимізації процесів управління дизельної енергетичної установкою з метою забезпечення належної якості роботи суднових об’єктів. Проведено аналіз умов руху судна, режимів роботи обладнання, сучасних засобів автоматизованого управління швидкістю морських суден. Обґрунтовано необхідність проведення ряду досліджень для розробки адаптивної системи дистанційного автоматизованого управління дизельної енергетичної установкою в ходових режимах.

Посилання

1. Lanchukovskyi, V.I. & Kuzmynykh, A.V. (1983) Avtomatyzyrovannыe systemy upravlenyia sudovykh dyzelnykh y hazoturbynnykh ustanovok. Moskva: Transport.
2. Pakhomov, Yu.A. (2007) Sudovye эnerhetycheskye ustanovky s dvyhateliamy vnuhrenneho shoranyia. Moskva: TransLyt.
3. Beliaev, Y.H., Kurzenkov, N.H., Sedykh, V.Y., Slesarenko, V.N. (1999) Avtomatyzatsyia protsessov v sudovoi эnerhetyke: uchebnyk dlia vuzov. Vladyvostok.
4. Vahushchenko, L.L., Tsymbal, N.N. (2007) Systemy avtomatycheskoho upravlenyia dvyzhenyem sudna. Odessa: Feniks.
5. Woodward Electronic Controls for Engines. www.woodward.com. – Retrieved from http://www.woodward.com/electroniccontrolsengine.aspx.
6. Tokarev, L.N. (2001) Systemy avtomatycheskoho rehulyrovanyia. Prymery skhem i struktur, statycheskye y dynamycheskye kharakterystyky, matematycheskye modely, elementy teoryy rehulirovanyia. SPb.: «Notabene».
Опубліковано
2017-01-27