АНАЛІЗ ВЕКТОРІАЛЬНИХ ПОХИБОК УПРАВЛІННЯ СУДНОМ

  • В. В. Северін
  • Ю. В. Казак
  • С. С. Пасечнюк
Ключові слова: безпека судноводіння, векторіальна похибка повороту, похибка перекладання керма, похибка моменту часу початку маневру повороту, динамічна модель обертального руху

Анотація

Виявлені чинники, що ведуть до появи векторіальних похибок повороту судна, якими є похибка перекладання керма і похибка моменту часу початку маневру повороту. Показаний механізм формування векторіальних похибок повороту і одержані формули оцінки значень векторіальної похибки повороту судна при появі похибки перекладання  керма і похибки моменту часу початку маневру повороту.

Запропонована процедура визначення величини векторіальної похибки повороту судна, яка виникає через похибку перекладання керма і залежна від вибраної динамічної моделі обертального руху судна. Одержані аналітичні вирази для оцінки величини векторіальної похибки для динамічної моделі обертального руху судна третього порядку, яка найбільш адекватна реальному процесу повороту судна.

Зроблено припущення про закон розподілу складових векторіальної похибки повороту, яким пропонуються змішані закони розподілу вірогідності першого і другого типів.

Посилання

Kondrashikhin V.T. Location of ship / Kondrashikhin V.T. M.: Transport, 1989. 230s.
Melnik E.F. Ground of choice of criterion of navigation safety of navigator /
Melnik E.F. // Sudovozhdenye. – 2002. – № 5. – P. 65–73.
Vorokhobin I.I. Equivalence of estimation of probability of the accident-free sailing of ship in the straitened district / I.I.Vorokhobin, V.V. Severin, Y.V. Kazak // Sudovozhdenye : sb. nauchn. trudov. 2015. Vyp. 25. – P. 47 – 55.
Vorokhobin I.I. Vektor’s errors arising up at the turn of ship/ I.I. Vorokhobin, Y.V. Kazak // Sudovozhdenye: sb. nauchn. trudov. – 2016. – Vyp. 26. – P. 56–59.
Kalinichenko Y. Analysis of mathematical models of changing the vessel’s course when turning. / Y. Kalinichenko, I. Burmaka // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. – 2016. – 6/9 (84). – P. 20–31.
Burmaka Y.A. Results of imitation design of process of divergence of vessels taking into account their dynamics / Burmaka Y.A. // Sudovozhdenye: sb. nauchn. trudov. – 2005. –
№ 10. – P. 21–25.
Burmaka I.A. Estimation of efficiency of coordinates of ship at the surplus measuring / Burmaka I.A., Astaykin D.V., Alekseychuk B.M. // Vestnik Gosudarstvennogo univtrsiteta morskogo i rechnogo flota im. admirala S.O. Makarova. Sankt-Peterburg. – 2016. – Vypusk
1 (35). – P. 24 - 29.
K. Benedict. Simulation Augmented Manoeuvring Design and Monitoring – a New Method for Advanced Ship Handling / K. Benedict, M. Kirchhoff, M. Gluch, S. Fischer,
M. Schaub, M. Baldauf , S. Klaes // TransNav, International magazine on marine navigation and safety of marine transport, Vol. 8, № 1, page 131-141, 2014.
Monteiro Luis. What is the accuracy of DGPS? / Sardinia Monteiro Luis, Moore Terry, Hill Chris. // J. Navig. 2005. 58, № 2, p. 207-225.
Alekseychuk B.M. Authentication of law of distributing of errors of measuring / Alekseychuk B.M., Pasechnyuk S.S. // Sudovozhdenie: Sb. nauchn. trudov. / ONMA, Vyp. 27. – Odessa: «IzdatInform», 2017. – P. 10–14.
Astayrin D.V. Authentication of laws of distributing of navigation errors by the mixed laws of two types / Astayrin D.V., Alekseychuk B.M. // Avtomatizatsiya sudovyh tehnicytskih sredstv: nauch.-tehn. sb. – 2014. – Vyp. 20. Odessa: ONMA. – P. 3–9.
Опубліковано
2018-08-26