ФОРМАЛІЗАЦІЯ ФУНКЦІЙ ВИКЛАДАЧА ЯК ЕЛЕМЕНТУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ

  • А. Є. Соколов Херсонський національний технічний університет
Ключові слова: індивідуалізована комп’ютеризована система навчання, самостійне навчання, функції викладача, формалізація, інформаційна технологія навчання

Анотація

Розглядаються функції викладача у процесі самостійного навчання, здійснюваному за допомогою індивідуалізованої комп’ютеризованої системи навчання. Виконано: дослідження функцій викладача в інформаційній технології навчання, їхня формалізація й опис компоненти комп’ютеризованої системи навчання, яка відповідає за виконання функцій вчителя і забезпечує інтенсифікацію та підвищення якості навчання у комп’ютеризованій системі навчання.

Посилання

Герщунский Б. С. Компьютеризация в сфере образования : Проблемы и перспективы / Б. С. Герщунский. – М. : Педагогика, 2000. – 264 с.

Метешкин К. А. Теоретические основы построения интеллектуальных систем управления учебным процессом в вузе / К. А. Метешкин. – Харьков : Экограф, 2000. – 276 с.

Меняйленко О. С. Математична модель учителя в алгоритмах оцінки навчальних досягнень учнів / О. С. Меняйленко // Вісн. східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля. – 2005. – № 9 (91). – С. 77-86.

Соколов А. Е. Моделирование процесса обучения с использованием моделей обучаемого и обучающегося / А. Е. Соколов // Проблеми інформаційних технологій. – 2009. – № 2 (006). – С. 154-157.

Соколов А. Є. Комбінована модель управління процесом комп’ютеризованого навчання / А. Е. Соколов // Вісник Житомирського державного технологічного університету. – 2010. – № 1 (52). – С. 157-160.

Соколов А. Є. Формалізація задачі оптимізації індивидуализованого комп’ютеризованого навчання / А. Є. Соколов // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. – Херсон : Вдавництво ХДМА, 2012. – № 2 (7). – С. 97-100.
Опубліковано
2013-07-26