ДИНАМИКА ТЯГОВОЙ ПОДСИСТЕМЫ МАГНИТОЛЕВИТИРУЮЩЕГО ПОЕЗДА (ЭНЕРГЕТИЧЕСКАЯ ПАРАДИГМА ИССЛЕДОВАНИЯ)

  • В. А. Поляков Институт транспортных систем и технологий НАН Украины, г. Днепропетровск
  • Н. М. Хачапуридзе Институт транспортных систем и технологий НАН Украины, г. Днепропетровск
Ключові слова: магнітолевітуючий поїзд, лінейний синхронний двигун, дослідження динаміки, єнергетична парадигма, комп’терна модель

Анотація

Цінність транспортної системи з магнітолевітуючими поїздами обумовлюється, у першу чергу, якістю їхнього механічного руху. Вона ж залежить, у тому числі, від динамічних властивостей компонентів згаданої системи, основними з яких є механічний і електромагнітний. У роботі досліджується динаміка автономної тягової складової останнього компонента. Побудована комп’ютерна модель цієї динаміки. Прогнозоване її подальше використання у процесі досліджень глобальної динаміки магнітолевітуючих поїздів.

Посилання

Высокоскоростной магнитный транспорт с электродинамической левитацией / [Дзензерский В. А, Омельяненко В. И., Васильев С. В., Матин В. И., Сергеев С. А.]. – К. : Наук. думка, 2001. – 479 с.

Коренев Г. В. Основы механики целенаправленного движения / Г. В. Коренев – М. : Наука, 1980. – 192 c.

Бочаров В. И. Транспорт на сверхпроводящих магнитах / В. И. Бочаров, И. В. Салли, В. А. Дзензерский. – Ростов-на-Дону : Изд-во РГУ, 1988. – 152 с.

Калантаров П. Л. Расчёт индуктивностей: Справочная книга / П. Л. Калантаров, Л. А. Цейтлин. – Л. : Энергоатомиздат. Ленингр. отд-ние, 1986. – 488 с.

Дьяконов В. П. Mathematica 4.1/4.2/5.0 в математических и научно-технических расчётах / В. П. Дьяконов. – М. : СОЛОН-Пресс, 2004. – 696 с.
Опубліковано
2012-11-26