ФОРМАЛІЗАЦІЯ ЗАДАЧІ ОПТИМІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛИЗОВАНОГО КОМП’ЮТЕРИЗОВАНОГО НАВЧАННЯ
Анотація
Розглядається процес самостійного навчання, здійснюваний за допомогою індивідуалізованої комп’ютеризованої системи навчання. Навчання розглянуто як стохастичний процес, побудовано інформаційну модель цього процесу. Виконано формалізацію задачі оптимізації індивідуалізованого комп’ютеризованого навчання із застосуванням побудованої динамічної моделі.
Посилання
Бабанский К. Ю. Оптимизация процесса обучения / К. Ю. Бабанский – М. : Наука 1977. – 187c.
Соколов А. Е. Моделирование процесса обучения с использованием моделей обучаемого и обучающегося / А. Е. Соколов // Проблеми інформаційних технологій. – 2009. – № 2 (006). – С. 154-157.
Ткач В. А. Оптимизация динамики процесса накопления знаний / В. А. Ткач, А. Е. Соколов // Вестник Херсонского национального технического университета. – 2011. – № 4 (43). – С. 222-224.
Соколов А. Є. Комбінована модель управління процесом комп’ютеризованого навчання / А. Е. Соколов // Вісник Житомирського державного технологічного університету. – 2010. – № 1 (52). – С. 157-160.
Касьянов В. О. Суб’єктивний аналіз : монографія / В. О. Касьянов – К. : НАУ, 2007. – 512 с.