ВЫБОР КОРРЕКТИРУЮЩИХ ДЕЙСТВИЙ ПРИ АВАРИЙНОМ УПРАВЛЕНИИ СУДНОМ

  • В. В. Голиков Одесская национальная морская академия
  • В. В. Мамонтов Одесская национальная морская академия
Ключові слова: судно, моменти, алгоритм, буксир

Анотація

У статті розглянуті процеси маневрування, моделі і алгоритми управління командою містка при відмові засобів управління рухом. Розділені сили які діють на судно та на зовнішні фактори, які впливають на процес маневрування при звичайному та аварійному управлінні судна в результаті чого запропоновано спосіб вибору кількості буксирів по максимальній силі упору гвинта судна.

Посилання

Леонтьев В. А. Формирование профессиональных навыков судоводителей / В. А. Леонтьев. – М. : Транспорт, 1987. – 224 с.

Вагущенко Л. Л. Системы автоматического управления движением судна / Л. Л. Вагущенко, Н. Н. Цымбал – Одесса : Латстар, 2002. – 310 с.

Вильский Г. Б. Навигационная безопасность при лоцманской проводке судов / Г. Б. Вильский, А. С. Мальцев, В. В. Бездольный, Е. И. Гончаров ; под ред. А. С. Мальцева, Г. Б. Вильского. – Одесса-Николаев : Феникс, 2007. – 456 с.

Мальцев А. С. Динамика психофизиологических функций у курсантов и судоводителей при решении задач судовождения на радиолокационном тренажере / А. С. Мальцев, В. В. Голикова // Актуальные проблемы транспортной медицины : сб. научн. трудов / УкрНИИ медицины транспорта. Вып. 1 (7). – Одесса, 2007. – С. 20-26 .

Henk Hensen. Tug use in port. – London : Nautical Institute, 1997. – 174 p. 6. Мацеевич Л. М. Охрана здоровья моряков / Л. М. Мацеевич – М. : Транспорт, 1986. – 200 с.

Зеленин М. П. Эргономика на морском транспорте / М. П. Зеленин – Одесса : БАНТО, 1999. – 382 с.
Опубліковано
2012-11-26